GROUP7 zet verder in op multi-channel klantcontact advies en projecten

0

Om verder invulling te geven aan de groeidoelstellingen en ambitie van GROUP7 wordt Martin van Dam onze nieuwe managing partner. Wij zijn heel blij met de komst van Martin. Hij gaat zich specifiek richten op het verder uitbouwen van onze multi-channel  klantcontact diensten. Wij geloven sterk in de toegevoegde waarde van sector specifieke kennis en Martin brengt een schat aan kennis en ervaring uit foodservice, foodretail  en BtB mee.

Martin ziet een aantal ontwikkelingen in de markt: “Veel bedrijven worstelen met vragen rondom het klantcontact. Klanten pasten zich veel sneller aan en gebruiken internet massaal voor oriëntatie, informatie en hun aankopen. Voor bedrijven met winkels of buitendiensten blijkt dat verandertempo nauwelijks te volgen. Het ontwikkelen van een volwaardig internet-kanaal en dit integreren met andere verkoop- en communicatiekanalen is daarom een onderwerp voor veel directies op dit moment.Tijdens mijn tijd bij DeliXl heb ik geleerd dat het succesvol inrichten van multi-channel klantcontact start met een goede strategie maar vooral afhangt van het meenemen van de organisatie. Project- en verandermanagement is dus essentieel.”

Over Martin van Dam
Martin van Dam (40) heeft 16 jaar ervaring in klantcontactstrategieën. Hij verliet vorig jaar Deli XL, waar hij Directeur Marketing en Directeur E-Commerce & CRM was. Eerder werkte Van Dam voor Center Parcs, Ahold en Albert Heijn. Bij Deli XL was hij, als directeur e-commerce en CRM, verantwoordelijk voor de internetstrategie. Onder zijn leiding groeide de online omzet tot bijna 80% van het totaal. In 2007 mocht hij de CRM Award in ontvangst nemen, voor een imposante verbetering van de klantgerichtheid die Deli XL doormaakte in de jaren daarvoor. Daarnaast geeft Martin van Dam colleges over CRM en internetstrategieën aan de Rijksuniversiteit Groningen, Beeckestijn Business School en Avans Hogeschool.

Meer weten over multi-channel klantcontact?
GROUP7 organiseert regelmatig ronde tafel bijeenkomsten met klanten. De eerstvolgende is ter gelegenheid van de introductie van Martin van Dam gewijd aan multi-channel klantcontact. Aan de hand van 7 prikkelende stellingen neemt Martin van Dam ons mee in de uitdagingen en praktische oplossingen die hij zelf heeft ondervonden.

Ontbijtsessie: Multi-channel klantcontact:  klanten op maat bedienen in alle kanalen.
Plaats: regio Utrecht
Datum: donderdag 16 februari 2012
Tijd: van 7:30-10:30
Inschrijving: www.group7.nl/klantpanels

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>