E-Business Maturity Model Betere prestaties door meer balans.

Waarom een Business Maturity Model?

Organisaties doorlopen verschillende fases van volwassenheid. Hierbij worden ze geconfronteerd met uitdagingen op verschillende gebieden. Van strategie, eigenaarschap, processen, kennis & competenties tot aan techniek, cultuur en meetbaarheid. Business Maturity Modellen helpen organisaties:

  • vast te stellen hoe volwassen de organisatie is
  • inzicht te krijgen waar verbeteringen in de huidige situatie gerealiseerd kunnen worden
  • benchmarken ten opzichte van cross industrie best-practices
  • op hun weg naar volwassenheid

Daarnaast kan een Business Maturity Model gebruikt worden om te evalueren, analyseren en verklaren.

Lees verder ….

Wat is de waarde van een Business Maturity Model?

Uitgangspunt is dat een grotere mate van volwassenheid direct gerelateerd is aan het vermogen van de organisatie om betere resultaten te behalen. Omdat de organisatie beter initiatieven en processen uitvoert en daarmee hogere rendementen behaalt op de investeringen.

Lees verder …

Hoe pas je het maturity model toe?

Het business maturity model kan voor verschillende aspecten van online worden ingezet. Lees verder hoe ik het model heb ingezet voor digital marketing, internet organisaties en social media.

Lees verder over:

Meer informatie: neem dan contact op met:

GROUP7 Consulting Gijsbert van der Sleen
Gijsbert van der Sleen Gijsbert van der Sleen op linkedin

e: gijsbert.vandersleen@maxxonline.nl