Advies. In 3 stappen meer doen met Cross-Channel.

Ik help bedrijven in 3 praktische stappen meer te doen met E-Commerce & Cross-Channel.

Hoe ik dat doe?

Cross-Channel potentie inzichtelijk maken

De ‘Cross-Channel Index‘ is een unieke aanpak die de Cross-Channel potentie van een organisatie weergeeft in 1 uniek getal. Het combineert inzicht in de drie kernonderdelen van Cross-Channel: klantoperatie en organisatie.

De CCI zorgt voor een gedragen startpunt binnen de organisatie en geeft inzicht in praktische verbeteringen en concrete acties.

lees verder …

Meer snelheid en draagvlak door een Bootcamp

Een Bootcamp is een aanpak om bedrijven en teams te helpen versneld tot nieuwe plannen te komen. Het is een manier om draagvlak te creëren voor nieuwe initiatieven. En het is een werkwijze om kennis en expertise bij elkaar brengen voor nieuwe inzichten.

Mijn Bootcamps zijn gebaseerd op lean start-up principes. Geen pakken papier en business cases maar samen doen en zo snel mogelijk de klant bij het proces betrekken.

lees verder …

Meer rendement halen uit bestaande budgetten

Veel bedrijven zijn op zoek naar manieren om de ‘Cross-Channel Conversie’ over al hun kanalen heen te optimaliseren. Hiervoor moet een balans gevonden worden tussen cultuur, data, nieuwe contributie attributie modellen en een andere budget allocatie.

Organisaties die dit het snelst en best doen hebben een voordeel ten opzichte van andere bedrijven. Daarom werken ik samen met verschillende partijen in de ‘Cross-Channel Conversie Booster‘.

lees verder …